Информация и История на модела:
Aston Martin V12 Vanquish е проектиран от Ian Callum и черпи вдъхновение от DB4 GT Zagato , проектирайки по-агресивно присъствие от DB7 Vantage на Callum . Производственият автомобил наподобява концепцията на Project Vantage, която дебютира с двигател V12 на Северноамериканското международно автомобилно изложение през януари 1998 г. Отдолу автомобилът V12 Vanquish се отличава с алуминиево композитно шаси с карбонов карбон, разработено в партньорство с Lotus усъвършенствано независимо окачване и по-силно настроена версия на атмосферния двигател Aston Martin V12 с мощност 5935 куб. см (5.9 л; 362.2 куб. инча), който дебютира в DB7 две години по-рано. Предлагаше се в конфигурации за сядане 2 + 0 и 2 + 2 и се предлагаше само в купе тип купе.
Естествено аспирираният 60 ° DOHC 4 клапана на цилиндров двигател V12 с отвор и ход 89 mm × 79,5 mm (3,50 in × 3,13 in) има мощност от 466 к.с. (343 kW; 460 к.с.) при 6500 об / мин и 400 lb ⋅ft (542 N⋅m) въртящ момент при 5000 об / мин.Той се управлява от задвижваща дроселна дроселна клапа и се задвижва от 6-степенна автоматизирана ръчна скоростна кутия . Моделът Vanquish дебютира с 355 мм (14,0 инча) пробити и вентилирани дискови спирачки с четирибутални апарати, ABS , с електронно разпределение на спирачките. Интериорът включваше пълна инструментариум, усъвършенствана електроника и избор на кожена тапицерия с метални детайли - последното беше умишлено отдалечаване от дървената облицовка, видяна в DB7.
Като водещ автомобил на Aston Martin за епохата, V12 Vanquish е проектиран да достави нови критерии за производителност за компанията. В допълнение към представянето на впечатляващи цифри, включително ускорение от 0–60 mph за по-малко от 5 секунди и максимална скорост от 190 mph, първото поколение V12 Vanquish обикновено беше много добре прието от автомобилната преса. Пътните тестове включваха почти универсална похвала за неговия силов агрегат, шаси, напреднало инженерство и дизайн. V12 Vanquish бе описан без уговорка като "The ultimate Grand Tourer" от сп. Road & Track. Car and Driver описва V12 Vanquish като „достоен за наследството на марката и сериозна алтернатива на топ Ферари“.
Серията V12 Vanquish ще се превърне в последния изцяло нов модел, произведен в съоръжението на Aston Martin в Newport Pagnell. Докато традиционните техники на занаятите се развиха донякъде от тези, използвани за направата на предишното поколение автомобили, главно при оформянето на панелите, все още имаше много работа, извършена на ръка при сглобяването и довършването, тъй като всяка кола отнема много време за производство . Като такъв, Vanquish представлява както края на една ера като последния модел, сглобен в Нюпорт Пагнел, така и началото на друг със своята перспективна инженерия и производителност.
Моделът не се препоръчва за деца под 3 годишна възраст !
Ако имате въпроси моля пишете ни.
Цената е за 1 брой картонена кутия,която съдържа 1 Количка.
Информация и История на модела:
Aston Martin V12 Vanquish е проектиран от Ian Callum и черпи вдъхновение от DB4 GT Zagato , проектирайки по-агресивно присъствие от DB7 Vantage на Callum . Производственият автомобил наподобява концепцията на Project Vantage, която дебютира с двигател V12 на Северноамериканското международно автомобилно изложение през януари 1998 г. Отдолу автомобилът V12 Vanquish се отличава с алуминиево композитно шаси с карбонов карбон, разработено в партньорство с Lotus усъвършенствано независимо окачване и по-силно настроена версия на атмосферния двигател Aston Martin V12 с мощност 5935 куб. см (5.9 л; 362.2 куб. инча), който дебютира в DB7 две години по-рано. Предлагаше се в конфигурации за сядане 2 + 0 и 2 + 2 и се предлагаше само в купе тип купе.
Естествено аспирираният 60 ° DOHC 4 клапана на цилиндров двигател V12 с отвор и ход 89 mm × 79,5 mm (3,50 in × 3,13 in) има мощност от 466 к.с. (343 kW; 460 к.с.) при 6500 об / мин и 400 lb ⋅ft (542 N⋅m) въртящ момент при 5000 об / мин.Той се управлява от задвижваща дроселна дроселна клапа и се задвижва от 6-степенна автоматизирана ръчна скоростна кутия . Моделът Vanquish дебютира с 355 мм (14,0 инча) пробити и вентилирани дискови спирачки с четирибутални апарати, ABS , с електронно разпределение на спирачките. Интериорът включваше пълна инструментариум, усъвършенствана електроника и избор на кожена тапицерия с метални детайли - последното беше умишлено отдалечаване от дървената облицовка, видяна в DB7.
Като водещ автомобил на Aston Martin за епохата, V12 Vanquish е проектиран да достави нови критерии за производителност за компанията. В допълнение към представянето на впечатляващи цифри, включително ускорение от 0–60 mph за по-малко от 5 секунди и максимална скорост от 190 mph, първото поколение V12 Vanquish обикновено беше много добре прието от автомобилната преса. Пътните тестове включваха почти универсална похвала за неговия силов агрегат, шаси, напреднало инженерство и дизайн. V12 Vanquish бе описан без уговорка като "The ultimate Grand Tourer" от сп. Road & Track. Car and Driver описва V12 Vanquish като „достоен за наследството на марката и сериозна алтернатива на топ Ферари“.
Серията V12 Vanquish ще се превърне в последния изцяло нов модел, произведен в съоръжението на Aston Martin в Newport Pagnell. Докато традиционните техники на занаятите се развиха донякъде от тези, използвани за направата на предишното поколение автомобили, главно при оформянето на панелите, все още имаше много работа, извършена на ръка при сглобяването и довършването, тъй като всяка кола отнема много време за производство . Като такъв, Vanquish представлява както края на една ера като последния модел, сглобен в Нюпорт Пагнел, така и началото на друг със своята перспективна инженерия и производителност.
Моделът не се препоръчва за деца под 3 годишна възраст !
Ако имате въпроси моля пишете ни.
Цената е за 1 брой картонена кутия,която съдържа 1 Количка.